گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

بتل رویال بازی light response در راه است

پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۹، ۰۳:۲۲ ق.ظ

                           بتل رویال بازی لایت ریسپانس رایگان

چند ماهی از اولین بازی شوتر کاملا ایرانی برای کامپیوتر با نام light response که به فارسی لایت ریسپانس تلفظ میشود میگذرد.

سازنده این بازی رایگان به کاربران خود قول داده است که در ماه های اولیه سال 2021 حالت بتل رویال را نیز اضافه کند. سازنده بازی لایت ریسپانس تنها یک نفر است که نیازمند حمایت های بازیکنان ایرانی میباشد و تا اکنون دو بازی با نام های Light response و Heavy Breach Response را عرضه کرده است. این بازی جذاب با موتور بازیسازی قدرتمند و مشهور آنریل انجین طراحی شده است.

در صورت انتشار بتل رویال بازی light response شاهد اولین بازی بتل رویال ایرانی در جهان و اولین بازی بتل رویال سه بعدی که توسط یک نفر ساخته شده است در جهان خواهیم بود.

                          بازی ایرانی لایت ریسپانس

اطلاعات بیشتر و مشکلات بازی

این بازی برای سیستم pc عرضه شده است که قابل اجرا بر روی کامپیوتر و لپ تاپ های قدیمی و ضعیف میباشد و همین باعث محبوبیت چندین برابری light response شده است. البته متاسفانه این بازی با مشکل ناسازگاری با برخی از کارت گرافیک ها رو به رو شده است.

به همین منظور سازنده لایت ریسپانس اقدام به انتشار آپدیت بزرگ برای این بازی کرد که قابلیت اجرای بهینه بر روی لانچر بازی اضافه شد اما همچنان این مشکل برای برخی کارت گرافیک ها وجود دارد.

مشکل دیگر نیز این است که این بازی تنها بر روی ویندوز های 64 بیتی قابل اجرا است درحالی که بیشتر افرادی که دارای سیستم های ضعیف هستند تنها میتوانند ویندوز 32 بیتی نصب کنند.

علاوه بر تمام اینها قرار بود بتل رویال لایت ریسپانس در اواخر سال 2020 عرضه شود اما پس از اعلامیه ای در سایت رسمی بازی،تاریخ عرضه بتل رویال این بازی به اوایل سال 2021 موکول شد.

رقابت این بازی با زولا

همه ی افراد این بازی را با بازی زولا مقایسه میکنند. دلیل اصلی آن هم این است که بازی کاملا رایگان و قابل اجرا بر روی سیستم های ضعیف است و البته اصلا پی تو وین نیست.

تقریبا از بیشتر لحاظ light response برتری های زیادی نسبت به زولا دارد اما تعداد بازیکنان آن نسبت به زولا تقریبا هیچ است. از دلایل بالاتر بودن بازیکنان زولا تبلیغ های دروغین و زیاد در سایت های دانلود بازی است.

                                    معنی بازی light response چیست

نام و معنی light response

این بازی به فارسی لایت ریسپانس تلفظ میشود اما متاسفانه برخی افراد اشتباهی آن را لایت ریسپونس مینامند.

معنی لایت ریسپانس به فارسی یعنی نیروی واکنش سنگین

حالت دیگر این بازی که به گفته سازنده از بتل رویال پیشرفته تر است حالت نبرد همگانی نام دارد. این حالت که در آپدیت چند روز آینده اضافه خواهد شد،قابلیت های مختلف و شبیه به بتل رویال را دارا است. قابلیت هایی مانند سوار شدن بر هلکوپتر و بزرگ بودن نقشه نبرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">