گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پی تو وین در بازی ها چیست

دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۴ ق.ظ

در این روز های کرونایی احتمالا شما نیز یک گیمر هستید که در جستجوی بازی ها با کلمه ای به نام پی تو وین یا همان Pay2Win مواجه شدید که میخواهید معنی آن را بدانید.

بازی زولا به یک بازی پی تو وین معروف است که با سرچ کردن این واژه در گوگل،با متن هایی در رابطه با زولا مواجه خواهید شد.

پی تو وین

در واقع تنها بازی زولا نیست که پی تو وین است، بلکه شرکتی با نام ea هم در لیست بازی های پی تو وین است که در سطح جهان به معروف ترین شرکت خسیس شهرت دارد. جالب است بدانید که زولا از این شرکت خسیس تر است اما به دلیل معروف نبودن آنچنان این بازی، در سطح جهان به پی تو وین بودن شناخته نمیشود اما به صورت قطعی این بازی پی تو وین ترین بازی جهان است!

مفهوم کلی

معنی و ترجمه کلی این کلمه یعنی پول بده برنده شو! برای مثال سلاح ها و تفنگ های قوی بازی پولی هستند و با پرداخت پول واقعی سلاح هارا دریافت میکنید و به فقیران بی پول در بازی به راحتی حمله میکنید و باعث نا عدالتی در بازی میشوید.

همچنین شما میتوانید با کلیک بر روی اینجا به سایت دیگر ما مراجعه کنید تا به معنی بیشتر این واژه دستیابید.

 

در برخی از بازی ها ، بازیکنانی که مایل به پرداخت هزینه های ویژه ، محتوای قابل بارگیری و یا رد کردن تایمرهای تاخیر هستند ممکن است بتوانند از کسانی که به صورت رایگان بازی می کنند و در غیر این صورت هرگز نمی توانند به موارد گفته شده دسترسی پیدا کنند ، برتری کسب کنند. به طور کلی وقتی یک بازیکن می تواند هر مزیت گیم پلی را نسبت به همتایان غیرپرداخت خود بدست آورد که در بازی هایی مانند FIFA نشان داده می شود ، یک سود به برد در نظر گرفته می شود. منتقدان به چنین بازی هایی "پرداخت به برد" می گویند. تحقیقات بازار نشان می دهد مکانیک های پرداخت به نفع بازیکنان در چین بسیار قابل قبول تر از کشورهای غربی هستند ، احتمالاً به دلیل عادت بازیکنان چینی نسبت به هزینه های مکرر مربوط به بازی مانند هزینه های کافه بازی.

همچنین بخوانید:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">