گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

                                      

با بازی کانتر استریک 1.6 به لاتین Counter Strike 1.6 همه ی ما گیمر ها آشنا هستیم و میدانیم کانتر شروع دنیای بازی های شوتر اول شخص به صورت حرفه ای بوده و هست که امروز به لینک دانلود بازی Counter Strike 1.6 میرویم.

این بازی توسط شرکت valve اراعه و منتشر شد که پس از استقبال زیاد به نسخه های دیگر نیز پیش رفت و با نام های کانتر سورس و کانتر گلوبال آفنسیو یا همان csgo ختم شد.

نسخه های دیگر بازی با اینکه از کیفیت بهتری برخوردار بودن اما نتوانستند به موفقیت نسخه 1.6 و اولیه آن برسند و یکی از دلایل آن پیشرفت بازی های ویدیویی دیگر شرکت ها بود.

ویژگی های بازی Counter Strike 1.6:

  • امکان بازی به صورت انلاین Online
  • دارای پکیج کامل مراحل این بازی اکشن
  • امکان بازی در مود های مختلف
  • گیم پلی فوق العاده جذاب و نوستالژیک
  • یک بازی کامپیوتر محبوب در سراسر دنیا
  • امکان خرید تجهیزات جنگی با پول ذخیره شده از دست های قبل
  • دانلود پکیج کامل این کانتر استریک کامپیوتر از گیم مدیا
  • و …

وقت دانلوده!

بازی کانتر دارای نصب بسیار راحت و آسانی برای ویندوز می باشد که هر کسی به راحتی می تواند ان را بر روی سیستم خود نصب نماید. کافی است پس از دانلود کانتر استریک کامپیوتر در انتهای همین مطل با لینک مستقیم؛ به راهنمای نصبی که در آخر صفحه قرار دارد مراجعه کنید و با انجام گام به گام راهنمای مراحل نصب ان را اجرا کنید و لذت ببرید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که در هنگام نصب از قطع و خاموش بودن اینترنت و آنتی ویروس خود اطمینان حاصل کنید که در هنگام نصب مشکلی برای شما به وجود نیاید. این بازی دارای نصب اسان است و هر کاربری بدون نیاز به تخصص خاصی می تواند مراحل را با توجه به توضیحات در حدود چند دقیقه کوتاه انجام دهد و به راحتی بازی را اجرا کند.

دانلود با لینک مستقیم(کلیک کنید)

جالب است بدانید سازنده این بازی که شرکت والو است؛سازنده اپلیکیشن استیم و بازی های تیم فورترزس و دوتادو نیز میباشد که همه بازی های این شرکت تقریبا موفق و مشهور هستند.

یکی دیگر از خوبی های این شرکت این است که بازی هایش را برای ایران تحریم نکرده است و به ما ایرانیان اجازه بازی بدون نیاز به فیلتر شکن میدهد.

همچنین بخوانید:

دانلود بازی پورتال

دانلود بازی خدای جنگ 2

دانلود بازی جی تی ای 5

  • ادمین ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">