گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آموزش کسب درآمد از youtube - یوتیوبر شو

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۶:۴۰ ق.ظ

      آموزش گام به گام کسب در آمد از یوتیوب

پلتفرم اشتراک ویدیو محبوب youtube - یوتیوب علاوه بر خدمات رسانی رایگان برای گزاشتن ویدیو های خود و دیده شدن در اینترنت،به شما اجازه کسب در آمد واقعی و میلیونی را میدهد که ما در این مقاله به شما آموزش میدهیم.

خیلی ها هستند که با کسب در آمد از یوتیوب به شهرت بالایی رسیده اند و کار آنها کاملا یوتیوبر بودن شده است که باور نکردنی اما شدنی است!

روش درآمد داخل این سایت جذاب اینطوریه که باید ویدیو بسازید و شرایط زیر رو فراهم کنید تا بتوانید درخواست کسب درآمد به شرکت یوتیوب بفرستید.

شرایط مورد نیاز برای درآمد:

  1. داشتن هزار سابسکرایب
  2. 4 هزار ساعت بازدید ویدیو (واچ تایم)

همیشه سعی کنید در YouTube ویدیو های با محتوا و جذاب بسازید تا بتوانید توجه مخاطبان را به خود جلب نمایید و آنهارا به خود جذب و طرفدار خود کنید.

از آنجایی که ایران از طرف یوتیوب تحریم است و ارسال دلار قابل انجام نیست سایت های بزرگی مانند ایرانیکارت درحال خدمت و آماده پذیرفتن شما هستند پس نگران این موضوع نباشید.

                                  در آمد از یوتیوب بهترین راه کسب درامد از اینترنت

بهترین مکان برای کسب درآمد در اینترنت یوتیوب است چرا که شرکت بزرگ و معتبری تحت پشتیبانی google است و از طرفی دیگر اینکه درآمد به صورت دلاری است و هم اکنون که این مطلب منتشر شده است دلار 30 هزار تومان میباشد.

اگر به دنبال مقایسه youtube با آپارات هستید،اصلا نباید به این مقایسه ادامه دهید چراکه یوتیوب 100 برابر سرویس آپارات بهتر و دست دلباز تر است.

نحوه محاسبه درامد شما توسط یوتیوب:

با هر هزار بازدید از ویدیو شما مقدار 2 دلار یا بیشتر برایتان جمع میشود. پس اگر محتواتون خوب و عالی باشه از 2 دلار هم بیشتر دریافت خواهید کرد و پس از چند سال تلاش به درآمد میلیونی در هفته خواهید رسید که روز به روز این درآمد با توجه به شرایط کرونایی و قرنطینه بیشتر خواهد شد.

همانطور که گفته شد این سرویس اشتراک ویدیو بهترین انتخاب برای کسب درآمد است به شرطی که با روحیه و انرژی بالا به سمت یوتیوبر شدن بروید و بدون علم و دانش اما با خلاقیت دلاری درامد داشته باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">