گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

دانلود بازی 2020.11.4 among us اندروید

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۵۱ ق.ظ

 دانلود بازی among us اندروید

مشهور ترین بازی 2020 در سبک مافیا با نام among us که به فارسی آمانگ آس تلفظ میشود برای پلتفرم های اندروید و ویندوز ساخته شده است که میتوانید آن را دانلود کنید.

شما در بازی among us داخل یک سفینه فضایی قرار دارید و باید اقدام به انجام تسک ها(ماموریت ها) بپردازید اما داستان تنها این نیست بلکه یکی از افراد به صورت رندوم در بین شما impostor خواهد شد که به شما خیانت میکند و هر 30 ثانیه میتواند یکی از افراد را بکشد!

وقتی که فرد کشته شد،جسد او بر روی زمین قرار میگیرد و دیگر بازیکنان میتوانند با رفتن به سمت جسد و زدن روی دکمه ریپورت،بازی را متوقف کنند و اطلاع دهند که یک فرد کشته شده است.

در این لحظه افراد با یک دیگر چت میکنند و تصمیم میگیرند تا فردی که به آن شک دارند را از بازی به بیرون بیاندازند و در همان لحظه نیز فرد خیانتکار که impostor نامیده میشود بایستی طوری چت کند که افراد فکر کنند خیانتکار نیست و شکی از او نبرند.

                         

بازی آمانگ آس طوری محبوب شده است که حتی وزیر جوان ارتباطات نیز عکسی از این بازی در اینستاگرام خود گزاشت و گفت مشغول بازی کردن among us است.

متاسفانه این بازی نیز مانند اکثر بازی های آنلاین دارای چیت است و افراد با جستجوی کلمه ی دانلود چیت بازی among us اقدام به دانلود و استفاده از آن میکنند.

دانلود among us 2020.11.4

سازندگان این بازی اعلام کرده اند که درحال توسعه بیشتر بازی هستند و دلیل لغو شدن نسخه 2 این بازی،تمرکز بر روی نسخه 1 آن است و نمیخواهند این بازی به این زودی ها از ذهن گیمر ها برود.

این بازی به دلیل تحریم ها نیازمند به یک فیلتر شکن نسبتا قوی است که ما armada vpn را پیشنهاد میدهیم که قابل دانلود از استور اندرویدی گوگل پلی میباشد.

ویژگی های بازی آمانگ آس:

  • تنوع در صنعت گیم
  • اعتیاد آور
  • شخصیت های بانمک و جذاب
  • کیفیت عالی در سبک 2 بعدی
  • امکان بازی به صورت آفلاین و آنلاین
  • مناسب برای کودکان 7 سال به بالا
  • تقویت زبان انگلیسی

میانگین امتیاز این بازی از طرف کاربران در گوگل پلی 4.5 از 5 میباشد که امتیاز بالایی است اما به طور کلی لیاقت آمانگ اس امتیاز 4.7 به بالا است که دلیل کمتر بودن این نمره نسبت به شایستگی آن،تحریم بودن آن در ایران و چند کشور دیگر است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">