گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

دانلود مود گرافیکی gta sa

دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۱۲ ق.ظ

امروز با مود گرافیکی زیبای بازی gta sa که به جی تی ای 5 نیز مشهور است به سراغتان آمده ایم تا بتوانید این مود جذاب را دانلود و نصب کنید.

دانلود و نصب این مود به راحتی و همراه با آموزش است.

   دانلود مود گرافیکی بازی gta sa

شما با استفاده از این مود که SA_DirectX 2.0-Final نام دارد،در بازی Grand Theft Auto: San Andreas قادر به اجرای این بازی با کیفیت بالاتر خواهید بود که کیفیت این ماد نیز دسته بندی شده است.

دسته بندی کیفیت مود گرافیکی:

  • بالاترین کیفیت ممکن
  • خوب
  • متوسط
  • کم

شما با بررسی مشخصات pc خود باید یکی از این حالات را در هنگام نصب مود انتخاب کنید. اگر سیستمتون ضعیفه فقط کافیه که مود کم یا متوسط رو انتخاب کنید تا دچار لگ نشید.

جهت دانلود و نصب مود بازی جی تی ای سن اندرس (gta sa) روی کادر دانلود زیر کلیک کنید.

     دانلود مود گرافیکی بازی جی تی ای 5

آموزش نصب مود:

  1. ابتدا فایل دانلود شده را با نرم افزار winrar استخراج کنید
  2. محتویات پوشه مورد نظر که مربوط به دسته بندی کیفیت است و متناسب با سیستم شماست را به محل نصب بازی منتقل کنید.
  3. از بازی با گرافیک عالی لذت ببرید!

دانلود بازی GTA Sanandreas

اگر نسخه اصلی بازی را ندارید میتوانید با کلیک بر روی متن دانلود بازی gta sa در بالای همین خط، آنرا دانلود و نصب کنید. توجه داشته باشید که تمامی نسخه های gta در steam پولی هستند که در سایت ما به صورت نسخه کرک شده و رایگان میتوانید دریافت کنید و لذت ببرید.

اگر مشخصات سیستم شما شبیه به این است، گرافیک متوسط را پیشنهاد میکنیم:

سیپیو: i3  چهار هسته ای

رم: 4 گیگابایت

کارت گرافیک: amd HD 8670M 1GB VRAM

هرگونه سوال درمورد این مود داشتید،در بخش نظرات ارسال کنید تا کمتر از 1 روز کاری به آن پاسخ دهیم و مشتاقانه مشکلتان را حل نماییم.

نظرات  (۹)

سلام من تونستم اون مشکل آب روی دوربین بازیو برطرف بکنم و الان بدون لگ بازی میکنم و بعداز مدتی متوجه میشم که هنوزم گرافیکش از gta v بدتره کسایی که نمیتونن پوشه های HIGH و MDIUM رو روی بازیشون نصب کنن و گرافیکو بیشتر کنن باید پوشه ی FIX WINDOWS10+ که توی فایل مودهست رو چیزهای داخلشو بریزین توی پوشه ای که بازی نصب شده(دقیقا باید کناربازیتون باشه) اگه رفتید داخل بازی و لگ داشتید ینی سیستمتون رم4گیگ به پایینه و باید برید توی بازی قسمت OPTIONS و توی قسمت ADWANTED اون پایین ترین گزینه رو رو کمترین حالت قراربدید(که این بازیو مینیمایزمیکنه یا همون از تمام صفحه درش میاره و صفحه بازیو کوچیک ترمیکنه مثل این هست که مانیتورتون کوچیک تر میشه (فقط برای بازی اینطوری میشه))وخواهش میکنم پیاممو تایید کنید تا همه بتونن از این مادگرافیکی که تو سایتتون گذاشتید استفاده کنن و لذت ببرن چون واقعا اجرا کردن gta v سخته و برای همین حداقل با بهترین کیفیت ممکن از gta sa لذت ببرن ممنون از سایت خوبتون

پاسخ:
ممنون از نظرتون

سلام من تونستم هرچی ارورومشکل اومد رو حل کنم الان رفتم داخل بازی گرافیک زیاد شده ولی صفحه بازی یه حالتی داره که انگار آب روچشممونه هرکاری میکنم درست نمیشه و اینکه ساختمونا کم رنگ میشن

پاسخ:
شاید به خاطر ضعیف بودن سیستم باشه. روی کمترین حالت گرافیکی تست کنید

سلام ارورDirectX2.0میده چیکارکنم؟

پاسخ:
سلام توی گوگل دانلود دایرکت ایکس 11 رو سرچ کنید و نصب کنید
  • علیرضا طاهری
  • سلام

    من وقتی می زنم روی بازی اجرا نمیشه

    مشکل چیه؟

    پاسخ:
    احتمالا نسخه جی تی ای شما سازگار نیست. بهتره از یک سایت دیگه جی تی ای سن اندرس رو نصب کنید و بعد با این مود تست نمایید.

    ببخشید من دنبال یه مود افزایش گرافیک هستم ولی چند بار دانلود کردم اما سازگار نبود و بازی اجرا نشد..داخل چند سایت خوندم که با ویندوز 10 سازگار نیست. به نظر شما دوست عزیز من چه مودی روی سیستمم نصب کنم؟؟اسمشو بگید ممنون میشم..
    win=10
    ram=4
    grafic=amd a6 radeon r4
    grafic card=2g
    لطفا زود جواب بدین ممنونم

    پاسخ:
    همین مود سازگار هست ولی ممکنه نسخه جی تی ای شما مشکل داشته باشه

    سلام خسته نباشید . ماد گرافیکی بالا به این سیستم سازگار است ؟


    رم 8
    کارت گرافیک 512HD
    سیپیو CORI3

    پاسخ:
    بله ولی بهتر است خودتون تست کنید

    سلام خسته نباشید 

    من مشخصات دقیق سیستمم رو نمیدونم ولی مثلا بازی red dead 2 رو رو بالاترین گرافیک با 60 fps راحت اجرا میکنم میخواستم بپرسم این مود اجرا میشه آیا و اینکه رو چه کیفیتی ؟ ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ:
    سلام اگر روی رد دد با بالاترین گرافیک میتونید 60 اف پی اس بگیرید،پس این مود هم با آخرین کیفیت قابل اجراست

    سلام ببخشید من نصب کردم ولی بازی رو میزنم نمیاره از بازه میاد بیرون

    پاسخ:
    سلام احتمالا نسخه بازیتون ایراد داره یا سیستمتون خیلی ضعیفه. اگر امکانش هست مشخصات سیستمتون رو بنویسید.

    سلام این مود به کارت گرافیکHD5450 2GIGمیشه

    پاسخ:
    سلام بله روی حالت پایینش بزارید اجرا میشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">