گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

راه های افزایش fps کامپیوتر

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۳۸ ق.ظ

           راه های افزایش fps در رایانه

با افزایش قیمت ها ارتقا دادن سیستم های لپ تاپ و کامپیوتر سخت شده است و کمبود fps یکی از بزرگترین مشکلات گیمر های ایرانی است که ما امروز آموزش افزایش fps را برایتان قرار داده ایم.

برای بالا بردن FPS راهکار های زیر را دنبال کنید تا به جواب برسید و البته شک نکنید که اگر یکی از روش های زیر را برای بار اول انجام میدهید حتما سودی نصیبتان خواهد شد،پس با گیم مدیا همراه باشید.

1.تنظیمات کارت گرافیک

          کارت گرافیک موثر در افزایش fps

بی شک کارت گرافیک مهم ترین و تاثر گزارترین قطعه در بازی ها و اف پی اس است پس حتما در افزایش fps نیز سهمی دارد که باید به آن توجه داشت.

برای بهینه سازی کارت گرافیک خود به جهت بالا بردن فریم ریت بازی ها به بخش کنترل پنل آنها مراجعه کنید.

کنترل پنل های کارت گرافیک ها تفاوت های ظاهری دارند اما به طور کلی مثل هم هستند و فقط کافیست کمی با دقت به این بخش نگاه بیاندازید.

بهتر است برای نمونه نگاهی به تنظیمات کارت گرافیک AMD بیاندازید تا متوجه شوید.

2.بستن برنامه های پس زمینه

شما با استفاده از نرم افزار task manager که به صورت پیشفرض بر روی ویندوز نصب است میتوانید اپلیکیشن های پس زمینه که نیازی به آنها ندارید را ببینید و آنهارا ببندید تا منابع کمتری از سیستمتان مصرف شود.

3.غیرفعال کردن آنتی ویروس

           

به طور کلی آنتی ویروس ها در تمامی لحظات روشن بودن رایانه تان،بیش از 10 درصد از منابع سیستمتان نظیر سیپیو و رم را درگیر میکنند و باعث کاهش FPS میشوند به همین دلیل خاموش کردن آنتی ویروس نیز پیشنهاد میشود.

البته باید توجه داشت که بعد از هربار روشن کردن رایانه،آنتی ویروس به صورت خودکار روشن میشود پس باید هربار آن را خاموش نمایید.

4.تهیه هارد SSD

       

شما میتوانید با خرید حافظه SSD سرعت سیستمتان را چندین برابر کنید و از fps بهتری برخوردار شوید. هارد ssd سرعت قابل توجه ای به لودینگ و صفحات بارگزاری نرم افزار ها و بازی ها میدهد.

برای مثال با دانلود بازی زولا و نصب آن اف پی اس بالای 90 راه تجربه خواهید کرد که این FPS گفته شده دست کمی از خواص هارد اس اس دی دارد.

با راهکار های گفته شده امیدواریم نتیجه خوب و مطلوبی بگیرید و از بازی کردن با اف پی اس بهتر لذت ببرید،همچنین مارا در اینستاگرام دنبال کنید چرا که پست بی نظیری در رابطه با بالا بردن FPS خواهیم گزاشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">