گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

معنی اسپویل یا همان Spoil چیست

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۱۴ ق.ظ

                                         

یکی از واژه های امروزی در شبکه های اجتماعی اسپویل است که بیشتر در مطالب فیلم و بازی های ویدیویی نام برده میشود. شاید شما هم بخواهید بدانید معنی اسپویل چیست پس با ما همراه باشید.

در واقع معنی Spoil به فارسی با افشاساز برابر است. این کلمه بیشتر در دنیای سرگرمی یعنی فیلم و سریال و حتی داستان بازی های ویدیویی به کار میرود.

برای مثال فرض کنید که 5 ماه تا عرضه بازی سایبر پانک مانده است و فردی در شبکه های اجتماعی داستان آن را زودتر از همه میداند و منتشر میکند. به همین کار اسپویل کردن میگویند.

نتیجه کلی ای که میتوان گرفت این است که اسپویل کردن،لو دادن داستان یا اتفاق خاصی در فیلم و سریال و گیم است که گاهی ممکن است شور و اشتیاق مردم را کم کند.

فرض کنید پیگیر یک سریال هستید و هرشب آن را میبینید. در این میان کسی به شما داستان سریال را تا آخر برایتان توضیح میدهد یا به اصطلاح اسپویل میکند. همین باعث میشود که از سیر تا پیاز سریال را بفهمید و دیگر شور و اشتیاق برای دیدن آن را نداشته باشید چرا که داستان را تا آخر میدانید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">