گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

بازی سایبرپانک آنلاین میشود

جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۵۹ ق.ظ

                         بازی cyber punk 2077 قابلیت آنلاین دارد؟

از آنجایی که کاربران سایبرپانک را با بازی GTA V مقایسه میکنند به دنبال این هستند که بدانند آیا بازی سایبرپانک مانند جی تی ای به صورت آنلاین هم منتشر میشود یا خیر.

در واقع باید گفت CyberPunk 2077 به هیچ شکلی شبیه به سری بازی های GTA نیست و تنها یک بازی داستانی اول شخص در سبک RPG است.

کاربران به دلیل RPG بودن این بازی فکر میکنند که سایبرپانک دقیقا مانند جی تی ای باشد اما اینطور نیست.

آیا سایبرپانک 2077 آنلاین میشود؟

شرکت سی دی پروجکت رد که سازنده این بازی میباشد اعلام کرده است که نسخه آنلاین سایبرپانک تا اواخر سال 2021 به دلیل وجود مشکلات زیاد منتشر نخواهد شد و تمرکز ما بر روی رفع باگ های آن است.

با این حال بهتر از این هم نباید انتظار داشت چرا که باگ های این بازی باعث شده تا این بازی به عنوان سایبرباگ توسط کاربران در شبکه های اجتماعی شناخته شود.

                        سایبرپانک شرکت سی دی پراجکت رد را خراب کرد

در ابتدای عرضه سایبرپانک کاربران پلی استیشن 4 به CyberPunk 2077 نمره 1.9 از 10 را دادند که واقعا نمره وحشتناکی است. تنها چند روز پس از انتشار این بازی بیش از 25 درصد از سهام شرکت سی دی پرجکت رد افت قیمت کرد و از ارزش آن کم شد.

با وجود تمامی اینها نباید انتظار آنلاین شدن سایبرپانک را داشت دقیقا همانطور که نسخه آفلاین آن خراب شد ممکن است نسخه آنلاین نیز از باد برود.

در چندماه قبل از انتشار بازی سیستم مورد نیاز CyberPunk 2077 منتشر شد و کاربران را متعجب کرد. دلیل تعجب و خوشحالی کاربران از سیستم مورد نیاز سایبر پانک، کم بودن قدرت آن بود. همین باعث شد تا کاربران بیشتر هیجان زده و هایپ شوند تا هرچه زودتر بازی به دوحالت آفلاین و آنلاین منتشر شود.

اما متاسفانه پس از انتشار افراد با بهینه نبودن این بازی با کنسول های نسل هشت و سیستم های متوسط  مواجه شدند و امتیاز کم خود را ثبت کردند.

با در نظر گرفتن تمامی این مشکلات بهتر است که سایبرپانک در همان نسخه آفلاین بماند و خبری از آنلاین شدن آن نباشد چرا که ممکن است دوباره فاجعه به پا شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">