گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

بازی Hogwarts Legacy معرفی شد

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۱۹ ق.ظ

دقایقی قبل در رویداد آنلاین پلی استیشن 5 شاهد رونمایی ازبازی Hogwarts Legacy بودیم که توسط استودیو Avalanche در دست ساخت قرار دارد.

در ماه‌های گذشته شایعات زیادی در مورد ساخت یک بازی نقش‌آفرینی جهان باز از هری پاتر وجود داشت و اکنون این بازی به صورت رسمی معرفی شده است و شما می‎‌توانید تریلر آن را در اینجا تماشا کنید.

چندی پیش نیز شاهد این بوده‌ایم که این استودیو قصد جذب نیرو برای کار روی بزرگ‌ترین پروژه خود را داشته و اکنون می‌دانیم که آن‌ها روی چه عنوانی کار می‌کنند. این استودیو در گذشته سابقه کار روی عناوینی همچون Just Cause و Mad Max را دارد، با این وجود به نظر می‌رسد که بازی Hogwarts Legacy یک تجربه کاملا متفاوت باشد. در این بازی نقش‌آفرینی شما می‌توانید جادوگر خود را بسازید و جادوهای مختلفی یاد بگیرد.

ناشر بازی Harry Potter: Hogwarts Legacy شرکت برادران وانر است و قصد عرضه آن را در سال 2021 دارد. هنوز پلتفرم‌های مقصد بازی مشخص نیستند. از آنجایی که در تریلر نمایش داده شده اشاره‌ای نشد که بازی در انحصار پلی استیشن 5 است، می‌توان انتظار داشت که این عنوان علاوه‌بر پلی‌ استیشن 5، روی ایکس باکس سری ایکس و پی‌سی نیز منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">