گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

دانلود زولا موبایل

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۲۲ ق.ظ

امروزه با وجود بازی های مختلف شوتر آنلاین بعد از کانتر بازی زولا یکی از بازی های شوتر جالب است که از csgo نیز الهام گرفته و پس از استقبال کاربران ترکیه به نسخه موبایل نیز تبدیل شده و هم اکنون هرکسی میتواند زولا موبایل را بر روی گوشی اندرویدی و ios خود تجربه کند و لذت یک بازی شوتر شبیه سازی شده کانتر را بچشد.

کیفیت،فریم و حجم

شاید کیفیت بازی زولا موبایل نتواند با بازی های موبایلی دیگر مانند کالاف دیوتی و پابجی موبایل رقابت کند اما لذت شوتر و نقشه هایی که این بازی در اختیار شما میزارد شمارا مانند نسخه کامپیوتری این بازی معتاد میکند! البته در نسخه کامپیوتری به دلیل پی تو وین بودن این بازی در زولا ایران باعث کم شدن علاقه شما میشود اما در نسخه موبایل این بازی خبری از پی تو وینی نیست!

اینبار کپی از کلش رویال...!

در نسخه pc زولا که همه ما میدانیم اکثر قابلیت ها و نقشه های این بازی از کانتر کپی شده است در نسخه موبایل این بازی کمی از کلش رویال نیز الهام گرفته شده...در واقع شما برای بدست اوردن سلاح باید صندوق هایی را باز کنید که به شما کارت سلاحی را به شما بدهد تا بتوانید از آن سلاح استفاده کنید و اگر چند بار کارت آن سلاح را به دست اورید میتوانید آن سلاح را ارتقا دهید,چیزی مثل کلش رویال.قبل از هرچیزی لازم به ذکر است که وقتی شما سلاحی را بدست میاورید آن را داعمی در دستان خود دارید و دیگر نگران تمام شدن تمدید سلاح نیستید!

 

تجربه لذت بخش نقشه های زولا pc در موبایل!

شما علاوه بر نقشه های منتخب زولا در نسخه ویندوز،میتوانید نقشه های جدیدی که ویژه زولا موبایل هستند را نیز در گوشی و تبلت های خود تجربه کنید.در ادامه با سایت گیم مدیا همراه باشید تا به سراغ لینک دانلود این بازی جذاب برویم و آن را مهمان سیستم عامل های اندرویدی شما کنیم. لازم به ذکر است حجم این بازی حدودا 700 مگابایت بوده و 1 گیگابایت فضا در گوشی شما اشغال میکند و البته شما برای اجرای این بازی باید با نرم افزار های تغییر آیپی، موقعیت خود را به ترکیه قرار دهید تا بتوانید این بازی انحصاری ترکیه را اجرا نمایید.

جهت دانلود روی کادر رو به رو کلیک کنید: 

تا درودی دیگر بدرود و خدا نگهدار شما عزیزانangel

  • ادمین ..

بازی زولا

زولا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">