گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

گلد هک بازی زولا واقعی است یا نه

جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۰۹ ق.ظ

                               واقعا گلد هک زولا وجود دارد؟

شاید شما هم به دنبال گلد هک برای بدست آوردن طلا به صورت رایگان در بازی زولا هستید و میخواهید آن را دانلود یا حتی بخرید.

اما سوالی که پیش میاد این است که آیا گلد هک زولا وجود دارد؟

ما با چندین مدرک به شما ثابت میکنید که گلد هک برای این بازی وجود ندارد.

شاید شما هم ویدیو هایی در اینترنت دیده اید که شخص با یک نرم افزاری مقدار عدد طلای خود را در زولا بسیار بالا میبرد اما باید بگوییم که این عدد جعلی یا به اصطلاح فیک است.

فرد با عدد طلا شمارا فریب میدهد و اصلا با آن مقدار طلا نمیتواند چیزی خریداری کند بلکه مقدار عدد اصلی طلا در بخش دیتا سنتر های بازی زولا ذخیره شده و فقط اندازه مقدار واقعی آن میتواند از بخش فروشگاه خرید کند.

برای مثال شما 2 هزار طلا دارید و با یک نرم افزاری مانند نرم افزار چیت انجین آن را به 999 هزار تبدیل میکنید. این عدد تنها نمایشی است و شما میتوانید فقط 2 هزار طلا در فروشگاه مصرف کنید!

                           چیت گلد هک برای بازی زولا

واقعیت این است که تمامی اطلاعات مانند دسته کارت ها،منابع،سطح و لول،رمز و نام کاربری اکانت ها و مقدار زدپی و گلد های شما داخل دیتا سنتر زولا ثبت شده است.

حالا شاید شما بگویید که پس باید دیتا سنتر یا همان مرکز داده را هک کنیم. باید دانست که دیتا سنتر مهم ترین بخش در هر نرم افزار و بازی آنلاینی است که غیرقابل نفود میباشد.

این بخش در زولا برای افراد خارج از کشور فیلتر شده است تا اگر کسی با استفاده از سرور خارجی سعی در دیداس داشته باشد نتواند عملیات را انجام دهد.

اما اگر این عملیات با سرور داخلی یعنی ایرانی انجام گردد آیپی شخص برجای میماند و در صورت پیگیری تیم زولا،فرد متخلف شامل مجازات و دستگیری میگردد.

البته چیت دیدن دشمن ها در بازی Zula یا به اصطلاح گلد هک و چیت ایم بات و سرعت هک در این بازی قابل استفاده است و شما میتوانید آن را دانلود و نصب کنید. چیت شیشه ای بازی zula به شما اجازه میدهد تا دشمنان را از پشت دیوار و هرجایی ببینید و نابود کنید. این چیت ها احتمال بن شدن خیلی کمی دارند و میتوانید آن هارا با خیال راحت تجربه کنید.

نظرات  (۱)

با سلام ببخشید آدرس این چیتی که دادید هنوز کار میکنه یا از کار افتاده

پاسخ:
بله کار میکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">