گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

چرا نباید در یوتیوب سابسکرایب خرید

جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۳۶ ق.ظ

                               خرید مشترک در یوتیوب

شما با داشتن هزار سابسکرایب و 4 هزار ساعت بازدید ویدیو در یک سال اخیر میتوانید در شبکه اجتماعی یوتیوب کسب درآمد کنید.

برخی افراد برای زودتر رسیدن به این هدف سابسکرایب خریداری میکنند که فکر میکنند اینکار بهترین روش برای رسیدن به هدفشان است.

در واقع خرید سابسکرایب یا همان مشترک برای شبکه اجتماعی یوتیوب بزرگترین اشتباه ممکن است.یوتیوب دومین موتور جستجوی پرطرفدار در جهان است که رتبه اول نیز برای گوگل است. جالب است بدانید که YouTube هم متعلق به این شرکت است پس با این حساب یوتیوب سیستم ضد تقلب قوی ای دارد که سابسکرایب های فیک را تشخیص میدهد.

                               چرا نباید سابسکرایب برای یوتیوب بخریم

ما در مطلب مشکل ریزش سابسکرایب در یوتیوب چیست به شما توضیح دادیم که چگونه یوتیوب مشترک های فیک را شناسایی و حذف میکند.

با این حساب شما با خرید سابسکرایب پول خود را دور انداخته اید و پس از مدتی شاهد حذف شدن کامل ساب ها میشوید ولی تنها مشکل ریزش نیست بلکه وقتی شما هزار سابسکرایب را دریافت کنید باید 4 هزار ساعت ویدیو تماشا شده در کانال خود داشته باشید تا بتوانید کانال خود را به درآمد برسانید.

اگر جستجو کرده باشید متوجه میشوید که امکان خرید مدت تماشا ویدیو وجود ندارد پس با این حساب بهتر است که پول خود را برای خرید سابسکرایب یوتیوب هدر ندهید و صرف بهتر کردن محتوای خود کنید.

اولین و مهمترین بخش برای محتوای خوب داشتن یک میکروفون با کیفیت ایده عال است. اگر وضعیت مالی آن را دارید میتوانید یک میکروفون یقه ای با قیمت مناسب و تقریبا کم خریداری کنید ولی اگر امکان خرج کردن را ندارید بهترین راه استفاده از برنامه های حذف نویز صدا است.

در کل باید دانست که خرید سابسکرایب برای کانال یوتیوب کار اشتباهی است که باعث پشیمانی شما خواهد شد و باید روی محتوای خود کار کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">