گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

انیمیشن کیل های بازی امانگ اس

جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۰۰ ق.ظ

                          انیمیشن های بازی among us

تقریبا همه ی ما بازی امانگ اس را به خوبی میشناسیم و از شخصیت های بامزه این بازی خوشمان آمده است. علاوه بر این در بازی among us انیمیشن هایی به نام انیمیشن کیل طراحی شده است که پس از هر بار مردن نمایش داده شود.

این انیمیشن های بامزه به امانگ اس روح و شکل داده اند که خیلی ها طرفدار آن هستند و منتظر آپدیت ها و اضافه شدن انیمیشن کیل های جدید مانده اند.

ما امروز تصمیم گرفتیم تا چند عکس از بهترین انیمیشن های این بازی را برای شما قرار دهیم.

                          انیمیشن کیل های امانگ اس

مکانیزم پیشرفته این بازی طوری طراحی شده است که برای هر شخصیت یک انیمیشن کیل متفاوتی نمایش داده میشود تا تنوع بالایی به بازی بدهد.

با اینکه چیت بازی among us امروزه خیلی زیاد شده است و افراد بدون چیت احساس بدی نسبت به بازی دارند،اما شخصیت ها و انیمیشن های بامزه این بازی اجازه نمیدهد که به این راحتی بتوان دست از امانگ اس کشید و آن را حذف کرد.

                          کارتون کیل های امانگ اس

جالب است بدانید که بازی امانگ اس جایزه بهترین بازی چند نفره سال 2020 و بهترین بازی موبایل در سال 2020 را در مراسم گیم آواردز دریافت کرد.

سازندگان آن قول داده اند تا در اوایل 2021 یک آپدیت بزرگ شامل یک نقشه جدید با نام The Airship را منتشر کنند. با این حال معلوم است که سازندگان among us نمیخواهند بازیشان به سرنوشت فال گایز دچار شود و به همین سادگی از یاد ها برود.

یکی از دلیل های افت محبوبیت بازی فال گایز پولی بودن آن بود و علاوه بر آن این بازی تنها برای دو پلتفرم پی سی و کنسول پلی استیشن 4 منتشر شده بود اما امانگ اس برای اندروید،ios،نینتندو و ویندوز منتشر شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">