گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

قابلیت تست بازی ها در استیم با نام Steam Playtest

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۴۸ ق.ظ

قابلیت جدید استیم با عنوان Steam Playtest

امروز شرکت محبوب ولو قابلیت جدید استیم را معرفی کرد که در آن توسعه دهندگان و سازندگان بازی ها میتوانند بازی های خود را برای مدتی رایگان جهت تست در دسترس تمامی کاربران کنند. استیم این قابلیت را Steam Playtest نامیده است.

کمپانی ولو شاید از برخی لحاظ به فکر کاربرانش نیست اما اینبار با پلتفرم پرطرفدار steam میخواهد خود را بر گیمران جهان ثابت کند. ولو از محدود کمپانی های آمریکایی بوده است که با وجود تحریم های آمریکا تمامی بازی هایش را بدون فیلتر و با پشتیبانی استیم قرار داده است که نباید آن را از یاد برد.

در این ویژگی جدید سازندگان بازی با فعال کردن گزینه تست رایگان،بازیکنان را به تست رایگان در بخش Steam Playtest میکشانند تا بازی خود را به کاربران نشان دهند و پس از رسیدن به هدف خود در هر زمانی که بخواهند بازی را از بخش تست حذف میکنند و به حالت اولیه(پولی) بازمیگردانند.

با این حال طبق پیش بینی ها شرکت های معروفی همچون راک استار بازی خود را به بخش تست رایگان نخواهند فرستاد و خبری از این نوع بازی ها نیست چرا که قبلا دیده شده اند.

باید دانست که این نوع تست فراتر از حالت دمویی است که کاربران برخی پلتفرم ها نظیر ps4 استفاده میکنند! در نتیجه شما با قابلیت جدید استیم خواهید توانست که در pc خود به بهترین و آنلاک ترین نوع هر بازی دست یابید و آن را رایگان بررسی و تجربه نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">