گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

دانلود بازی GTA San Andreas برای کامپیوتر

جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹ ب.ظ

بازی جهان باز و جذاب GTA San Andreas یکی از بهترین نسخه های gta است که هرگز فراموش نخواهد شد و هنوز دانلود های این بازی ادامه دارد.

  • نام بازی : Grand Theft Auto - San Andreas
  • ژانر : اکشن ماجراجویی
  • پلتفرم : pc
  • سال انتشار : 2004
  • سازنده و ناشر : Rockstar
  • حجم : 4.1 گیگ
  • دارای 5 درصد قابلیت ریکاوری
  • نسخه کامل بدون حذفیات با تمام ویدیوها و آهنگ ها

سان آندریاس توسط بسیاری از منتقدان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ شناخته شد. این بازی تبدیل به پرفروش‌ترین عنوان سال ۲۰۰۴ شد و تا سال ۲۰۱۱ بیش از ۲۷٫۵ میلیون نسخه در تمام دنیا فروخت. این بازی هم چنین پرفروش‌ترین بازی پلی استیشن ۲ شد.

سان آندریاس تاکنون به پلتفرم‌ها و سرویس‌های مختلفی پورت شده‌است، مانند مک او اس، اکس باکس لایو، پلی استیشن نتورک و دستگاه‌های موبایل (آی او اس، اندروید، ویندوزفون و فایر او اس).

اگر برروی پلتفرم ویندوز این بازی را بازی میکنید همین الان میتوانید موتور ان اس یا موتور انریل را دانلود و نصب نمایید و بازیتان را با کیفیت full HD بازی کنید

توضیحات بازی

سان اندرس از لحاظ ساختار مشابه دو بازی قبلی این سری است. هسته گیم پلی شامل عناصری از یک بازی سوم شخص و رانندگی است. در حالت پیاده، بازیکن توانایی راه رفتن، دویدن، دویدن با حداکثر سرعت، شنا کردن، بالا رفتن و پریدن و نیز استفاده از اسلحه‌ها و شکل‌های مختلفی از مبارزه را دارد. بازیکنان می‌توانند وسایل نقلیه مختلفی را برانند که شامل اتومبیل‌ها، اتوبوس‌ها، قایق‌ها، هواپیماها، بالگردها، قطارها، تانک‌ها، موتورسیکلت‌ها و دوچرخه‌ها می‌شود. محیط باز و غیر خطی به بازیکنان اجازه می‌دهد که کاوش کرده و شیوه‌ای که دوست دارند بازی را انجام دهند برگزینند. با این وجود مأموریت‌های داستانی برای پیش رفتن در بازی و گشودن شهرها و محتواهای خاص ضروری است. بازیکن‌ها در زمانی که مشغول مأموریت‌های داستانی نیستند می‌توانند آزادانه پرسه زده و شهرهای اطراف سان اندرس را تماشا کنند، در رستوران‌ها غذا بخورند، یا با حمله کردن به مردم باعث خرابی و ویرانی گردند. به وجود آوردن خرابی می‌تواند موارد ناخواسته و به‌طور بالقوه توجه مأمورین را برای کشتن بازیکن جلب کند. هر چه بازیکن هرج و مرج بیشتری را سبب شود، پاسخ [مأمورین] قدرتمند تر می‌شود: پلیس در این موارد قدرت کمتری را به کار می‌برد (حمله به عابرین پیاده، نشانه گرفتن اسلحه‌ها به سوی مردم، دزدیدن وسایل نقلیه، کشتن مردم و…)؛ با وجود این تعقیب تیم‌های سوات، اف‌بی‌آی و ارتش شدیدتر هم خواهد شد.

حداقل سیستم مورد نیاز

OS : XP - 7

CPU : 1 GHz Pentium III or AMD Athlon

RAM : 512 GB

GPU : 128 MB GeForce 3 or better

HDD : 5 GB

DirectX 9.0

.جهت دانلود و نصب بازی  با حجم 4 گیگابایت برای سیستم عامل ویندوز،روی کادر آبی رنگ دانلود زیر کلیک کنید

به‌طور کلی، در بازی حدود ۲۵۰ وسیله نقلیه وجود دارد در مقابل حدود ۶۰ وسیله نقلیه در اتومبیل دزدی بزرگ ۳. اضافات جدید شامل دوچرخه‌ها، کمباین، یک روبنده خیابان، یک جت پک و اتومبیل‌های یدک‌کش است.

چندین دسته متفاوت از وسایل نقلیه وجود دارد که کاربردهای مختلفی دارند. وسایل نقلیه خارج از جاده در محیط‌های سخت عملکرد بهتری را ارئه می‌دهند، در حالی که اتومبیل‌های مسابقه‌ای عملکرد بهتری را بر روی جاده‌ها و خیابان دارند. جت‌ها سریع‌اند، اما به‌طور معمول به یک باند فرودگاه برای نشستن نیاز دارند. بالگرد‌ها می‌توانند تقریباً در همه جا بنشینند و کنترل کردن آن‌ها در هوا بسیار راحت‌تر است، اما کندتر هستند. در حالی که بازی‌های پیشین اتومبیل دزدی بزرگ تنها تعداد کمی هواپیما داشتند که دسترسی و پرواز با آن‌ها دشوار بود، سان اندرس ۱۱ هواپیما و ۹ بالگرد دارد و آن‌ها را در مأموریت‌های بازی بسیار کامل تر ساخته‌است. هم چنین با یک چتر نجات امکان پریدن از هواپیما و چتر بازی نیز وجود دارد. چندین قایق اضافه شده و این در حالی است که بسیاری از آن‌ها اصلاح شده‌اند.

 

همچنین بخوانید:

دانلود چیت بازی آمانگ اس

دانلود بازی خدای جنگ 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی ماینکرافت اندروید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">