گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

دانلود بازی Fall guys فال گایز برای موبایل

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۰۰ ب.ظ

بازی کامپیوتری فال گایز که طرفداران زیادی به خود جذب کرده هست حالا وارد بازار اندروید و گوشی های موبایل شده تا افراد بتوانند Fall guys را در موبایل و گوشی های اندرویدی خود بازی و تجربه کنند و از انجام این بازی جذاب لذت ببرند.

بازی فال گایز برای گوشی ها و تبلت ها در دست ساخت است اما یک نسخه غیر رسمی از این بازی در موبایل توسط شرکتی دیگر ساخته شده است و یک جایگزین خوبی به جای فال گایز موبایل میباشد تا افرادی که موبایل دارند این بازی شبیه به فال گایز را،بازی کنند و لذت ببرند هرچند که این نسخه غیر رسمی به پای فال گایز اصلی نمیرسد اما میتواند شمارا سرگرم کند تا منتظر نسخه اصلی این بازی برای موبایل باشیم.

دانلود و نصب بازی فال گایز موبایل

جهت دانلود این بازی برای موبایل به صورت رایگان با حجم 62 مگابایت و  رای توسط کاربران مایکت 3.8 از 5 با 13 هزار دانلود در دسته بندی تفننی روی کادر دانلود زیر کلیک کنید.

  همچنین میتوانید نظرات،انتقادات و پیشنهادات و سوال هایتان را از بخش دیدگاه ها برایمان ارسال کنید تا سریعا به خواسته شما عمل کنیم و محتوای دلخواه شما برآورده کنیم.

توضیحات اینگلیسی

Fall Guys Ultimate Knockout brings together, jumbled up, hordes of online contenders, and bluntly throws them into a goofy competition made up of increasingly anarchic rounds where participants are gleefully knocked out until it is gone. only one left! Overcome bizarre obstacles, crush turbulent rivals and defy the inflexible laws of physics to fight your way to supreme splendor! Leave your self-esteem in the locker room and prepare for some burlesque setbacks before you can hope to proudly wield the crown!

Fall Guys: Ultimate Knockout offers 60 protean competitors to compete in joy and bad faith to win the Holy Grail of this universe: a crown that will attest to all of your more or less deserved victory. To hope to win the said trophy, it will be necessary to survive five successive rounds in the form of permanent elimination. In the end, there will only be one left.

توضیجات فارسی

Fall Guys عنوان یکی از ساده ترین و در عین حال جذاب ترین بازی های حال حاضر دنیاست. این بازی که هنوز به طور کامل منتشر نشده است و در حالت Early Access قرار دارد گیم پلی بسیار ساده ای دارد. Fall Guys از بازی های سبک بتل رویال (Battle Royale) است که شما باید در آن با حریفان مبارزه کرده و پس گذراندن چالش های بازی آخرین بازمانده در یک نبرد گسترده باشید. این سبک بازی ها را احتمالا با عناوین محبوب و با کیفیتی مثل Call of Duty Mobile یا PUBG می شناسید، اما اکنون Fall Guys با ساده ترین گیم پلی ممکن عنوان کاملا متفاوتی از این سبک را برای شما طراحی کرده است.

[ لطفا دقت کنید که نسخه اندروید فال گایز توسط استودیو PEPUP توسعه  داده شده و توسعه دهنده ی آن با نسخه اصلی این عنوان که برای رایانه های شخصی و PS4 منتشر شده تفاوت دارد، گیمپلی هردو عنوان بسیار به یکدیگر نزدیک بوده و اگر به فال گایز علاقمند هستید حتما این نسخه غیر رسمی را برای اندروید نصب کنید. ]

در این بازی شما شخصیتی که انتخاب می کنید یک دُم دارد و می بایست در طول مبارزه با حریفان بی شمار دم خود را حفظ کند تا برنده بازی شود. البته در این بین فقط با رقبا مبارزه نمی کنید و باید از چالش های موجود در بازی نیز گذر کنید. این بازی یک ساعت 30 ثانیه ای دارد و در شروع به شخصیت شما یک دم می دهد. به جز شما 59 نفر دیگر نیز در میدان حضور دارند و سعی می کنند که دم را از شما بگیرند تا خودشان برنده بازی بشوند. شما می توانید با استفاده از کنترلر (Controller) آسان بازی از دست رقبا فرار کنید و برای عبور از موانع نیز می توانید از قابلیت پرش (Jump) بهره ببرید. در انتهای 30 ثانیه اگر موفق به حفظ دم خود شدید برنده بازی لقب خواهید گرفت.

همچنین میتوانید با کلیک بر روی متن های قرمز رنگ زیر به مطالعه آنها بپردازید:


البته از دست دادن دم در طول 30 ثانیه لزوما به معنای بازنده شدن نیست و شما میتوانید در صورت سرقت دم از سوی رقبا به دنبال سایر بازیکنان رفته و دم آن ها را بدزدید. تنها نکته مهم این است که وقتی سوت پایان 30 ثانیه به صدا در میاید شما یک دم داشته باشید. ممکن است گیم پلی بازی در خیلی ساده به نظر برسد اما ویژگی های خاص بازی مثل گرافیک بالا، تعداد زیاد رقبا، جلوه های صوتی هیجان انگیز، موانع زیاد و بازی بدون توقف این عنوان را به یکی از جذاب ترین بازی های دسته بتل رویال (Battle Royale) تبدیل کرده است.

البته همانطور که بالاتر به آن اشاره کردیم این بازی فعلا در حالت Early Access قرار دارد و ممکن است تغییرات زیادی داشته باشد اما همین نسخه و موفقیتی که Fall Guys بر روی کنسول به دست آورد همگی نوید یک عنوان با کیفیت و جذاب را می دهند که میتواند در مدت بسیار کمی در بین کاربران فراگیر شود. همچنین توجه داشته باشید که این بازی فقط در حالت آنلاین قابل اجراست و برای استفاده از آن نیاز به اتصال به اینترنت دارید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">