گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

سیستم مورد نیاز Cyberpunk 2077

جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۲۲ ق.ظ

بازی Cyberpunk 2077 یکی از مورد انتظارترین عناوین سال جاری است و خیلی‌ها منتظر رونمایی از سیستم مورد نیاز برای اجرای آن هستند.یکی از کاربران در یکی از سایت های گیمینگ چنین نظری را منتشر کرد: بعید نیست Cyberpunk 2077 هم ۲۰۰ گیگابایت حجم داشته باشد.

با این حساب مشخصا مردم هم آمادگی چنین حجم‌های سرسام آور و دیوانه‌واری را برای بازی‌های بزرگی چون Cyberpunk 2077 دارند. همین حالا بازی Call of Duty: Modern Warfare با احتساب آپدیت‌ها و تمامی فایل‌هایش چیزی حدود ۲۰۰ گیگ از حافظه شما را اشغال می‌کند.

در نتیجه، مخاطبان دیگر چنین مسئله‌ای را دور از ذهن نمی‌بینند و استودیوها نیز احتمالا ترسی از این کار نداشته باشند.

با این حال، به گزارش سایت پی سی گیمر، یکی از اعضای ارشد کامیونیتی سی دی پراجکت رد به سرعت وارد صحنه شد و خیال مخاطبان را از این بابت راحت کرد.

او مشخص نکرد Cyberpunk 2077 دقیقا چه حجمی از هارد بازیکنان را اشغال می‌کند اما مستقیما اشاره نمود که مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی «به زودی» مشخص می‌شود و در ضمن، حجم آن ۲۰۰ گیگ نخواهد بود.

از بازی‌های مدرن و عظیم امروزی می‌توان به Red Dead Redemption 2 اشاره کرد که حدود ۱۰۰ گیگابایت از فضای هارد یا اس اس دی شما را اشغال می‌کند. گرچه اگر به عنوان فراموش‌نشدنی سی دی پراجکت رد یعنی ویچر ۳ نگاه کنیم، شاهد یک معجزه تمام عیار هستیم.

فرض کنید تمام آن شهرهای بزرگ (از اسکلیگ گرفته تا نوویگراد و وایت اورچرد) و ماجراهای بی‌پایان و شخصیت‌های بی شمار فقط و فقط به ۳۵ گیگابایت فضای خالی احتیاج داشت. در نتیجه، مخاطبان می‌توانند به عملکرد عالی سی دی پراجکت رد در بحث بهینه‌سازی بازی‌ها امید ببندند.



انویدیا همین چندی پیش بازی Cyberpunk 2077 را روی یک کارت گرافیک سری ۳۰ به نمایش گذاشت و طی آن شاهد جلوه‌های گرافیکی خیره‌کننده‌ای بودیم. اگرچه، اجرای بازی روی چنین کارت گرافیک‌های قدرتمندی خیلی امیدوارکننده نیست و باید هرچه زودتر شاهد سطح عملکرد آن روی کارت‌های نسل ۱۰ و ۲۰ باشیم.

طی هفته‌های اخیر سی دی پراجکت رد بخش‌های تازه‌ای از بازی را به همراه برخی سلاح‌های آن به نمایش گذاشت و هفته گذشته نیز متوجه شدیم حتی زیرنویس سایبرپانک قابلیت شخصی‌سازی دارد.

بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 برای عرضه در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان ۱۳۹۹) روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 برنامه‌ریزی شده است. نسخه‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 بازی نیز پس از عرضه رسمی این کنسول‌ها راهی بازار خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">