گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

نمره بازیکنان Cyber punk 2077 به شدت کم است

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۳۶ ق.ظ

                                                امتیاز کم کاربران از بازی Cyber punk 2077

پس از گذشت چند روز از عرضه بازی سایبر پانک کاربران در سایت متاکریتیک به Cyber punk 2077 نمره عجیب و بسیار کم داده اند که واقعا نگران کننده شده است.

منتقدان cyber punk را بر روی سیستم عامل pc تست کرده اند که مجموعا به این بازی نمره 90 منتشر شد اما طبق گفته بازیکنان،این بازی بر روی کنسول ها نسبت به پی سی سخت تر اجرا میشود و بهینه سازی لازم انجام نشده است.

                                                          

تا الان 1425 نقد و بررسی توسط کابران کنسول ps4 ثبت شده است که به صورت میانگین نمرات سایبر پانک در پلی استیشن 4 برابر با 1.9 از 10 شده و در کنسول ایکس باکس وان برابر با 2.3 از 10 میباشد. همچنین این نمره در پی سی توسط کاربران برابر با 6.1 از 10 میباشد.

شرکت سازنده این بازی با نام سی دی پراجکت رد هم از این قضیه بی خبر نیست و چند ساعت قبل آپدیتی برای رفع چند اشکال فنی بازی داده است تا تجربه بهتری برای بازیکنان اتفاق بیفتد.

همچنین این بازی توانست به صورت همزمان 1 میلیون بازیکن آنلاین بر روی استیم داشته باشد و با فروش چیزی حدود 4 میلیون نسخه بر روی پی سی رکورد فروش را در این سیستم عامل شکاند.

هنوز یک روز از فروش بازی نگذشته بود که بازی Cyber punk 2077 کرک شد و بازیکنان را برای دانلود رایگان آماده کرد!

البته این نمرات به طور صد در صد صحیح نمیباشند چرا که تنها دو سه روز از عرضه بازی گذشته و تست این بازی در این مدت کوتاه تقریبا نشدنی است و به نوعی نظرات کاربران درباره سایبر پانک عجیب است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">