گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

                              پربازدید ترین بازی سابل 2020 در یوتیوب ماینکرفت است

طبق گزارش سالانه یوتیوب با نام Culture and Trends پربازدید ترین بازی در سال 2020 متعلق به ماینکرفت است. میتوان دلیل این را پر راز و شگفتی بودن ماینکرفت دانست که کاربران ویدیو هایی از آموزشات این بازی در یوتیوب منتشر کرده اند.

به گفته یوتیوب این بازی با اختلاف بسیار و شگفت انگیزی به رتبه اول پربازدید ترین بازی ها رسیده و تا اکنون به رکورد بیش از 201 میلیون بازدید دست یافته است.

دومین بازی پربازدید در یوتیوب متعلق به Roblox با 76 میلیون بازدید است که این رقم با بازدید ماینکرفت تفاوت زیادی دارد و نشان میدهد که Minecraft به خوبی درخشیده است.

                               یوتیوب اعلام کرد ماینکرفت پربیننده ترین بازی بوده است

در تصویر بالا میتوانید آماری از پربازدید ترین بازی های سال 2020 را در سرویس اشتراک ویدیو یوتیوب مشاهده کنید. در میان این آمار بازی های محبوب مانند GTA V و فورتنایت وجود دارد اما هیچ کدام به تعداد بازدید فوق العاده ماینکرفت نرسیده اند.

یکی از دلایل آن را میتوان پلتفرم اندروید دانست. قطعا اندروید به دلیل ارزانتر بودن و همچنین قابلیت حمل کاربران بیشتری را دارد به همین دلیل بازی فری فایر،روبلاکس و ماینکرفت در بین آمار بوده اند.

ماینکرفت دنیای شگفتی ای است که به راحتی تکراری نمیشود. همچنین باید گفت که در بازی هایی نظیر فری فایر استفاده از چیت زیاد شده است اما در بین کاربران خبری از چیت بازی Minecraft نبوده و یا کم بوده است.

بازی ماینکرفت در پلتفرم های PC،اندروید،پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است.

این بازی با وجود اینکه 10 سال از زمان ساخت و عرضه آن گذشته است،هنوز هم در زبان گیمر ها گفته میشود و گاهی نیز برای گذراندن لحظات خوش و فان در میان استریمر های معروف نیز استریم میشود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">