گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

                            چگونه تمدید اینترنت همراه اول را لغو کنیم

اگر شما هم از مشترکین همراه اول باشید احتمالا میخواهید بسته اینترنتی خود را به دلایل مختلفی لغو تمدید کنید تا مجدد بسته فعلی برایتان فعال نشود.

لازم به ذکر است که قبل از لغو تمدید بسته اینترنت خود باید هوشمندانه تصمیم بگیرید. در صورتی که بسته اینترنت شما فاقد تمدید خودکار باشد،با پایان اینترنت مصرف شما با تعرفه آزاد و بالا حساب میشود که میتواند جبران ناپذیر باشد.

برخی مواقع افراد نیازی به تمدید اینترنت خود ندارند چراکه بسته بهتر و به صرفه تری را سراغ دارند و میخواهند جایگزین کنند.

برای لغو تمدید بسته اینترنت در اپراتور همراه اول چندین راه وجود دارد که در ادامه به شما خواهیم گفت پس با گیم مدیا همراه باشید.

                             روش غیرفعال کردن تمدید خودکار اینترنت با کد USSD

لغو تمدید خودکار با کد USSD

یکی از روش ها برای غیرفعال کردن تمدید خودکار بسته اینترنت استفاده از کد های USSD هست که بدون نیاز به اینترنت و شارژ انجام میگیرد. برای اینکار باید کد #8*100* را در بخش تماس خود وارد کنید و بر روی گزینه تماس بزنید. پس از بالا آمدن متنی با عنوان نتیجه با پیامک ارسال خواهد شد،تمدید اینترنت شما لغو میشود.

غیرفعال کردن تمدید اینترنت با اپلیکیشن همراه من

شرکت همراه اول نیز مانند ایرانسل،اپلیکیشن مخصوص خود را با نام همراه من عرضه کرده است. شما با نصب و اجرای برنامه همراه من به منویی پر از محتوا برای مدیریت سیمکارت همراه اول خود منتقل میشوید. برای لغو تمدید باید به بخش خدمات من در کادر پایین اپلیکیشن مراجعه کنید و بر روی گزینه لغو تمدید بزنید.

تماس با 9990

شما با شماره گیری عدد 9990 و تماس به سامانه گویا همراه اول متصل میشوید. پس از وصل شدن به این سامانه عدد 0 را بگیرید تا بسته اینترنت شما با موفقیت لغو تمدید خودکار شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">