گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

بازی فال گایز برای گوشی موبایل - Fall Guys اندروید

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۳۶ ب.ظ

بازی جالب و باحال فال گایز که به لاتین fall guys گفته میشود قرار است اینبار با همکاری شرکت Bilibili به دنیای موبایل و اندروید برسد و البته اول از همه در چین منتشر میشود و اما زمان آن چه روزی در چه ماهی و چه سالی است!

فال گایز در گوشی

اگر تنها کمی از گوشی و تبلت های اندرویدی خود استفاده کرده باشید,متوجه میشوید که بازی های پولی را میتوان ساده تر از pc دریافت کرد!

برای مثال شما یک بازی انلاین را نمیتوانید در کامپیوتر خود نصب کنید چرا که برای اجرای آن باید مثلا با استیم بازی را لانچ کنید و اگر در استیم خود بازی را خریداری نکرده باشید نمیتوانید آن را اجرا کنید. اما در گوشی و تبلت این خبر ها نیست!

این بازی رنگارنگ که برگرفته از یک شو تلویزیونی ژاپنی به نام Takeshis castle می‌باشد، به عنوان یک بازی خریدنی در پلتفرم استیم برای کامپیوتر های شخصی و به عنوان یک بازی رایگان برای مشترکین پلی استیشن پلاس در کنسول Ps4 منتشر شد، در نتیجه به عنوان یک شاهکار موفق همه به دنبال دانلود نسخه موبایل آن هستند.

انتشار بازی فال گایز برای موبایل

شرکت Bilibili بزودی بازی فال گایز موبایل را به صورت رسمی منتشر میکند اما ما برای شما نسخه جذاب موبایل فال گایز که غیر رسمی است رو پیشنهاد میکنیم که در ادامه به دانلود آن میپردازیم!

تجربه بازی Fall Guys: Ultimate Knockout روی اندروید و آی‌او‌اس؟

اگر شما هم این بازی را تجربه کرده باشید، قطعا به این فکر کرده‌اید که این بازی پتانسیل زیادی برای انتشار روی دیوایس های موبایلی و حتی کراس پلتفرم شدن دارد. در حقیقت شما درست فکر کرده اید این قابلیت ها به زودی به این بازی اضافه خواهند شد! در حال حاضر نسخه‌ی موبایلی این بازی فقط در چین ارائه خواهد شد، اما تصور اینکه بازی با توجه محبوبیت زیادش به انتشار جهانی نرسد، بسیار سخت خواهد بود. یکی از نمایندگان دیگر مدیاتونیک نیز اظهار داشته که نسخه‌ی موبایلی فال گایز در دست ساخت است.

دانلود فال گایز موبایل(نسخه شبیه به فال گایز اصلی)

جهت دانلود بازی فال گایز موبایل(خیلی شبیه به فال گایز اصلی) روی کادر دانلود زیر کلیک کنید:

تفاوت نسخه اصلی این بازی با نسخه موبایل

تفاوت فال گایز کامپیوتر با موبایل در این است که این بازی آفلاین است و با ربات های داخل بازی میتوانید بازی کنید اما در نسخه کامپیوتر شما با کاربران دیگر بازی خواهید کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">