گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

زولا اروپا در اوج بسته شدن سرور ها

سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۹، ۰۷:۴۱ ق.ظ

                                   بازی زولا اروپا با مشکل بزرگی مواجه است

حدود 3 ماه میگذرد که بازی زولا اروپا به دلیل وجود یک باگ عجیب دچار مشکلی شده است که بازیکنان نمیتوانند وارد بازی اصلی شوند و فقط در محل اتاق ها میتوانند بمانند.

ما نیز این خبر را با عنوان زولا اروپا رسما به پایان رسید انتشار دادیم اما احتمال دادیم که سازندگان این بازی نسبت به حل مشکل اقدام و تلاش کنند.

متاسفانه امروز در توییتر رسمی این بازی اعلام شد که اگر تیم اصلی سازنده یعنی شرکت مدبایت گیمز اقدام به رفع مشکل نکند همین روز ها سرور زولا اروپا بسته میشود. این یعنی زولا اروپا به احتمال 99 درصد تعطیل خواهد شد.

                         سرور های زولا اروپا بزودی بسته میشوند

بازیکنان نیز امید خود را از دست داده اند و در کامنت های توییتر زولا اروپا اعلام کرده اند که ما برای این بازی خرج زیادی کرده ایم اما خدمات نداده اید. برخی نیز گفته اند ما با استفاده از فیلتر شکن آیپی خود را به ترکیه تغییر دادیم و دیگر اقدام به بازی کردن زولا ترکیه میکنیم.

دلیل اصلی رفع نشدن باگ این بازی کم بودن بازیکنان است. در واقع زولا اروپا مخصوص کاربران قاره اروپا است و ساکنین اروپا دارای توان خرید بالایی هستند و بیشتر آن ها سیستم گیمینگ دارند در نتیجه هرگز به زولا اروپا سر نمیزنند. به همین صورت کم بودن بازیکنان این بازی با کم بودن درآمد برای شرکت IDC game همراه است و پشتیبانی خوبی ندارد.

زولا ایران نیز با مشکل جدیدی دست و پنجه نرم میکند. مشکل جدید بازی زولا در ایران این است که برخی بازیکنان نمیتوانند وارد بازی شوند و در بخش لانچر با پیامی تحت عنوان درحال دانلود لیست آپدیت ها مواجه میشوند. البته در ایران به دلیل شرایط مالی سخت افراد زیادی هستند که سیستم قوی ندارند و مجبور هستند که زولا بازی کنند در نتیجه عمر زولا ایران بالاتر از چیزی است که شاید فکر میکنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">