گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آموزش رفع مشکلات بازی کالاف دیوتی موبایل

پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۹، ۰۶:۲۱ ق.ظ

                              مشکل لگ در بازی بتل رویال کالاف دیوتی

امروز در این مقاله تصمیم گرفتیم تا به آموزش رفع مشکلات و خطاهای بازی کالاف دیوتی موبایل در گوشی های اندرویدی و شبیه ساز گیم لوپ بپردازیم.

یکی از مشکلات اصلی برای کاربران ویندوز برای اجرا call of duty mobile در شبیه ساز موبایل لگ میباشد. این مشکل در شبیه ساز طبیعی میباشد چرا که شرکت اکتیویژن کالاف دیوتی موبایل را برای اندروید بهینه ساخته است.

یکی از روش های رفع مشکل لگ در گیم لوپ بستن برنامه های اضافی است. گیم لوپ از سیپیو زیادی استفاده میکند بنابر این اگر برنامه یا بازی دیگری درهنگام اجرای گیم لوپ دارید آن را ببندید تا فشار از دوش سیپیو برداشته شود و کالاف موبایل روانتر اجرا گردد.

در صورتی که بازهم مشکل پاورجا بود تنها راه ارتقای سیپیو سیستم شما میباشد.

                          آموزش رفع مشکلات کالاف دیوتی موبایل

مشکل لگ کالاف دیوتی موبایل بر روی موبایل و کالاف دیوتی وارزون بر روی کامپیوتر

یکی دیگر از مشکلات بازی های کالاف دیوتی موبایل و وارزون در کامپیوتر و گوشی موبایل وجود لگ است. ما در مطالب قبلی آموزش رفع مشکلات این بازی هارا گزاشته ایم و شما میتوانید با کلیک بر روی کلمات زیر به روش رفع آنها منتقل شوید:

مشکل سیاه شدن صفحه در کالاف دیوتی موبایل

این باگ بیشتر در گوشی های شیائومی رخ میدهد و باعث میشود که بازیکن در وسط بازی بتل رویال یا مولتی پلیر با صفحه سیاه (مشکی) رو به رو شود.

دلیل این مشکل عدم سازگاری کامل کالاف دیوتی موبایل با گوشی های شیائومی است اما شما میتوانید با تغییر حالت دوربین در بتل رویال به اول شخص این مشکل را حل کنید.

وقتی دوربین بتل رویال را اول شخص کنید دیگر با مشکل سیاه شدن صفحه رو به رو نخواهید شد.

خرید ارزانتر بتل پس و CP

اگر به تازگی میخواهید یک اکانت بسازید پیشنهاد میشود با فیلتر شکن متصل به کشور هند وارد کالاف دیوتی شوید و یک اکانت بسازید.

یکی از خوبی های ریجن هند بودن اکانت،ارزانتر بودن قیمت آیتم ها و بتل است.

                      مشکل گیر کردن لودینگ کالاف دیوتی

مشکل گیر کردن لودینگ کالاف موبایل بر روی 99 درصد

برخی اینترنت ها به خوبی با call of duty موبایل سازگار نیستند و در هنگام بارگزاری روی 99 درصد گیر میکنند. برای رفع این مشکل باید از یک فیلتر شکن یا DNS استفاده کرد که پیشنهاد ما DNS شکن است.

دانلود کالاف موبایل از گوگل پلی مشکل دارد

به دلیل تحریم ها هنگام دانلود کالاف دیوتی در گوگل پلی با پیغامی به این ظاهر مواجه میشوید: این برنامه در کشور شما در دسترس نیست

برای رفع این مشکل ابتدا به فیلتر شکن متصل شوید و سپس وارد تنظیمات و بخش برنامه ها شده و در انتها برنامه های زیر را انتخاب کرده و حافظه پنهان آنهارا حذف کنید.

  • فروشگاه گوگل پلی
  • سرویس گوگل پلی
  • بازی های گوگل پلی (درصورت وجود این برنامه در گوشی شما)

با اینکار،گوگل فکر میکند که شما یک فرد خارجی هستید و به شما اجازه دانلود میدهد. اینکار هیچ چیز از داده های شما حذف نمیکند و تنها مشکل را برطرف مینماید.

توجه داشته باشید که در هنگام پاک کردن حافظه پنهان حتما به فیلتر شکن وصل شده باشید در غیر این صورت بازهم در هنگام دانلود کالاف دیوتی موبایل با پیغام این برنامه در کشور شما در دسترس نیست مواجه میشوید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">