گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

بازی های ایکس باکس سری ایکس تنوع بالایی دارند

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۱۴ ق.ظ

فیل اسپنسر مدیر برند ایکس باکس در گفتگویی تازه اعلام کرده که استودیوهای ایکس باکس در حال خلق متنوع‌ترین بازی‌ها برای سری ایکس هستند و این کنسول در زمان عرضه بازی‌های متنوعی برای تجربه خواهد داشت.

یکی از انتقادهای همیشگی نسبت به برند ایکس باکس این بوده که به اندازه کافی انحصاری ندارد و انحصاری‌هایش هم دارای تنوع سبکی زیادی نیستند. حال به نظر می‌رسد فیل اسپنسر و همکارانش قصد دارند که این مشکل را در نسل آینده حل کنند:

من صادقانه فکر می‌کنم که ما بهترین لیست از بازی‌های زمان عرضه ایکس باکس را فراهم کرده‌ایم. وقتی به قدرت و عمق بازی‌هایی فکر می کنم که مردم در روز اول در ایکس باکس سری ایکس می‌توانند بازی کنند، به این نتیجه می‌رسم که با یک قدرت واقعی طرف هستیم. 

شما میتوانید در بین خواندن این مطلب با کلیک بر روی متن بنفش رنگ زیر به مطالعه آن بپردازید:

لازم به ذکر است که ایکس باکس سری ایکس تقریبا از تمام بازی‌های ایکس باکس وان (به جز آن‌هایی که نیاز به کینکت دارند) هم پشتیبانی می‌کند و این موضوع به این معناست که کاربران این کنسول از همان روز اول انتخاب‌های زیادی برای تجربه خواهند داشت. البته مایکروسافت به پشتیبانی از ایکس باکس وان هم پایان نخواهد داد و انتظار می‌رود که همچنان شاهد عرضه بازی‌های متنوعی برای این کنسول نسل هشتمی باشیم.

ایکس باکس سری ایکس در تعطیلات سال نو میلادی به صورت جهانی عرضه خواهد شد و احتمالا قیمتی نزدیک به ۵۰۰ دلار آمریکا خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

با ما همراه باشید(:

کانال تلگرام ما :  zula_omega@

نظرات  (۱)

سلام خوش اومدی به بیان !

خواستم بگم که تو انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی دقت کن که محدودیت داره

اگر تموم بشه یا باید برگردی به مطالبی که گذاشتی و کلمات کلیدی رو مجددا ویرایش کنی و به درد نخورهاشو پاک کنی و یا از جیب مبارک خرج کنی و ظرفیت بیشتری بخری

در ضمن چون محتوات به صورت متن هست اولویت اصلیت رو بذار روی ظاهر مطالب طوری که چشم مخاطب رو اذیت نکنه . الان دو خط از متن هایی که نوشتی رو کاربر بخونه ، کور میشه !

به امید موفقیت روز افزون

یا حق

پاسخ:
سلام ممنون از راهنماییت چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">