گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

راهکار رفع مشکل باز نشدن بازی آمانگ آس

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۲۹ ق.ظ

حل مشکل باز نشدن سرور های امانگ اس

اگر شماهم بازی among us را اجرا کرده باشید احتمالا با ارور ورود به سرور های آنلاین آن هم مواجه خواهید شد و حتما فکر میکنید که سازندگان امانگ اس در ساخت بازی ضعیف عملکرده اند و یا اینترنت شما کند است اما به طور کلی قضیه مربوط به تحریم میشود. جهت رفع مشکل ورود خود به بازی با ما در این مقاله همراه باشید.

                    

همانطور که گفتیم مشکل ورود به سرور های امانگ اس تحریم های بازی های رایانه ای علیه ایران است که البته با چند روش قابل دور زدن و اجرای بازی است.

جدیدا به صورت عجیبی سرور اروپا among us رفع تحریم شده است و شما با تنظیم روی اروپا میتوانید بدون نیاز به فیلتر شکن از بازی لذت ببرید.

روش دوم تهیه سیمکارت همراه اول است! به طرز عجیبی اینترنت شرکت همراه اول بدون مشکل امانگ اس را اجرا میکند و شما میتوانید وارد آن شوید.

با انجام یکی از روش های بالا میتوانید به سادگی بدون هیچ مشکلی وارد بازی محبوب امانگ اس شوید و از بازی با دوستان خود لذت ببرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">