گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آموزش بدست آوردن طلا از بازی زولا

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۴۵ ق.ظ

                                             چگونه در بازی زولا طلا بگیریم

افراد زیادی هستند که دوست دارند در بازی زولا طلا یا همان گلد را به صورت رایگان بدست بیاورند. درواقع گرفتن طلا در بازی آنلاین زولا تقریبا غیر ممکن است.

همانطور که میدانید این بازی یک بازی پی تو وین است یعنی هرچقدر پول بیشتری خرج کنید بیشتر برنده میشوید. تنها راه بدست آوردن گلد در زولا خریدن آن است اما چند راه برای گرفتن طلای رایگان نیز وجود دارد ولی خیلی شانس کمی دارد.

اینستاگرام و دیسکورد زولا

برخی وقت ها زولا در اینستاگرام یا دیسکورد خود پست میگذارد و کد طلای ناقصی را در معرض نمایش قرار میدهد. چند رقم از کد خالی خواهد بود و کاربران باید آن را حدس بزنند و وارد کنند اما توجه داشته باشید که کد یک بار مصرف است یعنی فقط کاربری که زودتر از بقیه آن را وارد میکند برنده میشود.

مسابقات زولا

برخی مواقع زولا مسابقاتی با جوایز نقدی و یا گلد (طلا) برگزار میکند که شما با شرکت در مسابقات زولا و پیروزی های پی در پی میتوانید طلا یا حتی جوایز نقدی بدست آورید.

گلد هک

برخی کاربران ادعا میکنند که دارای چیزی به نام گلد هک هستند. یعنی طلا را به صورت رایگان دریافت میکنند. اما باید گفت سرور های زولا ضد نفوذ و اینترانت هستند و هرگز هک نمیشود و گلد نیز قابل افزایش نیست.

ما در مقاله ای مختص به گلد هک راجع به این موضوع به طور دقیق توضیحات را بیان کرده ایم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">