گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

مشکل گیر کردن نصب ویندوز

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۵۵ ق.ظ

                                               مشکل فریز شدن کامپیوتر در هنگام نصب ویندوز

به طور کلی نصب و راه اندازی ویندوز ساده و با چند کلیک به نظر میرسد اما در این میان مشکلات عجیب و نگران کننده ای مانند گیر کردن در هنگام نصب یا به اصطلاح فریز شدن به وجود می آید.

طبق بررسی ها مشکل گیر کردن صفحه هنگام نصب در ویندوز های سنگینی مانند ویندوز 10 رخ میدهد اما اگر شما در نصب ویندوز دیگری همچین مشکلی را دارید بازهم راه حل های پایین میتوانند به شما کمک کنند.

                                    

روش های حل مشکل فریز شدن صفحه سیستم در موقع نصب ویندوز:

  • فایل  ویندوز مشکل داشته باشد : اگر فایل نصبی و بوت ویندوز دچار کوچک ترین مشکل شود ممکن است صفحه فریز بماند. برای حل این مشکل باید با یک فایل نصبی ویندوز دیگر اقدام به نصب و تست کنید.
  • DVD مشکل دارد : ممکن است سی دی شما با سرعت بالا رایت شده باشد یا روی آن خط و خراش افتاده باشد که مانع جلوگیری نصب میشود.
  • فلش نامناسب است : در صورتی که با فلش اقدام به نصب ویندوز کرده اید،ممکن است سرعت فلش شما پایینتر از حد مجاز باشد و سیستم قادر به شناسایی آن نباشد.

از آنجایی که شرکت مایکروسافت یکی از شرکت های حرفه ای در تکنولوژی است،برای نجات از این مشکلات ابزاری با نام CMD را قرار داده است که با کلیک بر روی آن میتوان برخی مشکلات از جمله تغییر فرمت هارد را رفع کرد.

ما در این مطلب از سایت گیم مدیا سعی کردیم تا مشکل شمارا حل کنیم و از نگرانی نصب خارج شوید اما در صورتی که هنوز هم ارور یا مشکلات حل نشده است در بخش نظرات اعلام کنید تا پاسخگویتان باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">