گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

                                 روش های طولانی تر کردن عمر باتری موبایل

اگر احساس میکنید که مقدار شارژ باتری گوشی شما زود کاهش میابد و دوست دارید شارژ بیشتری را در زمان بلندمدت در گوشی خود نگهدارید با ما همراه باشید.

اصولا گوشی های موبایل روز به روز درحال نازک شدن هستند،همین امر باعث میشود تا برای خوش دستی و نازک بودن فضای باتری موبایل فشرده و کمتر باشد و باعث شود که شارژ متناسب با صفحه نمایشگر و قطعات انجام نشود.

روش های زیادی را در این مقاله خواهید خواند که به افزایش عمر باتری تلفن همراه شما کمک خواهد کرد.

                            چگونه عمر باتری موبایل خود را افزایش دهیم

باتری در گرما و سرما چه واکنشی میدهد؟

امروزه گوشی های اندرویدی از باتری لیتیم پلیمر پشتیبانی میکند که در مقال سرما عمر کمتری دارد و باعث میشود زود شارژ تمام شود اما پس از قرار دادن آن در دمای معتدل همه چیز به روز اول خود باز میگردد.

این باتری ها در گرما نه تنها عمر کمتری میکنند بلکه آسیب میبینند و ممکن است گوشی شما در روز های متوالی شارژ تمام کند.

راه حل های افزایش عمر شارژ گوشی:

  • استفاده از حالت صرفه جویی
  • بستن برنامه ها با گزینه توقف اجباری
  • جلوگیری از روشن شدن قابلیت های بدون استفاده

                             با توقف اجباری برنامه ها از باتری گوشی محافظت کنید

با توقف اجباری برنامه ها به آن ها اجازه نمیدهید که اقدام به استفاده از باتری به صورت پنهان و یواشکیانه کنند. این امر باعث میشود تا سرعت گوشی شما بیشتر و مصرف اینترنت کمتر و از همه مهم تر باعث میشود تا شارژ گوشی شما دیرتر تمام شود.

اگر بخواهید تمامی برنامه هارا از بخش تنظیمات (settings) توقف اجباری کنید زمان زیادی میبرد ولی شما میتوانید با استفاده از نرم افزار رایگان و کاربردی Greenify‏ به صورت خودکار برنامه هارا توقف اجباری کنید و از باتری خود محافظت نمایید.

                      با خاموش کردن هات اسپاد عمر باتری خود را افزایش دهید

اکثر کاربران برای متصل کردن اینترنت خود به دیگران از هات اسپات گوشی خود استفاده میکنند. هات اسپات شارژ بسیاری از باتری شما مصرف میکند پس سعی کنید از هات اسپات زیاد استفاده نکنید.

علاوه بر هات اسپات،قابلیت های دیگری مانند مکان (GPS) و همگامسازی نیز شارژ قابل توجه ای مصرف میکنند پس بهتر است که این قابلیت هارا غیرفعال کنید.

گزینه همگامسازی برای دریافت خودکار ایمیل ها ساخته شده است که ضروری نمیباشد.

همچنین گزینه GPS تنها برای مواقعی که به آن نیاز دارید لازم است پس وقتی که به آن نیازی نیست آن را خاموش کنید.

                            باتری موبایل خود را درست شارژ کنید

برای اینکه به باتری گوشی خود آسیب نرسانید هرگز اجازه کمتر شدن درصد شارژ به 30 درصد یا کمتر را ندهید و همچنین همیشه بیشتر از 80 درصد موبایل خود را شارژ نکنید.

دلیل اصلی آن تقریبی بودن درصد باتری است و برخی مواقع 80 درصد برابر با 100 درصد است و اگر شما باتری را بیشتر شارژ کنید در واقع به باتری گوشی خود فشار وارد کرده اید.

همچنین در هنگام استفاده از تکونولوژِی شارژ سریع سامسونگ یا هواوی و یا هر برند دیگری باید دقت کنید که از گوشی خود استفاده نکنید چرا که باعث بالا رفتن دمای باتری میشود و آسیب جدی ای به آن وارد میکند.

استفاده از شارژر های اصلی گوشی

اگر از شارژر یا سری شارژر موبایل دیگری برای موبایل خود استفاده کنید درواقع آسیب جدی ای به باتری موبایل خود زده اید. دلیل آن این است که مقدار ولتاژ هر شارژر بسته به باتری نوع گوشی است و اگر شارژری که موبایل شما به آن وصل است،ولتاژ بیشتر یا کمتری بدهد خاصیت نگهداری انرژی شارژ را از دست میدهد.

                        حلت ذخیره نیرو سامسونگ

در موبایل های سامسونگ که از اندروید 5 به بالا استفاده میکنند،بخشی تحت عنوان سرویس و نگهدارنده دستگاه و یا مراقب دستگاه وجود دارد.

در این بخش شما میتوانید باتری دستگاه اندرویدی خود را مدیریت کنید و با گزاشتن آن روی حالت ذخیره نیروی متوسط و حداکثر از آسیب به باتری خود تا حدی جلوگیری کنید.

فراموش نکنید که با کم کردن نور صفحه نمایش موبایل خود،قطعا دیرتر شارژ گوشی خود را از دست خواهید داد و نیاز شما به شارژ مجدد کمتر میشود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">