گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

گیم مدیا

سایت گیم مدیا با هدف کمک برای رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی ساخته شده است.

با سایت گیم مدیا همراه ما باشید تا به دنبال حل مشکلات شما در فضای گیم و تکنولوژِی برویم.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

دانلود فورتنایت موبایل fortnite

جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۳۹ ق.ظ

امروزه که گوگل پلی و اپ استور فورتنایت به انگلیسی fortnite موبایل رو از استور خود پاک کردند افراد زیادی با گوشی های بی فورتنایت مونده اند که در ادامه این مطلب به داد افراد خواستار فورتنایت اندروید میرسیم.

ماجرای حذف فورتنایت اندروید چیست

ماجرا زمانی شروع شد که ناگهان بازی فورتنایت از روی فروشگاه اپل یعنی اپ استور حذف شد و دیگر امکان دانلود کردن آن وجود نداشت. درحالی که همه در شوک به سر می‌بردند، اپل در بیانیه‌ای علت این کار را نقض قوانین فروشگاه خود توسط اپیک اعلام کرد؛ موضوعی که با سیستم جدید پرداخت درون برنامه ای این شرکت در ارتباط بوده است.

اپیک گیمز روش جدیدی با نام Epic Direct Payment را به بازی فورتنایت اضافه کرده است. در این روش در صورتی که از پرداخت درون برنامه‌ای اپیک استفاده کنید، می‌توانید وی‌باکس‌ها را به‌جای ۱۰ دلار، ۸ دلار خریداری کنید. این موضوع برخلاف قوانین اپ‌استور و گوگل پلی است.

اپل در این بیانیه می‌گوید: «متأسفانه اپیک گیمز قدم اشتباهی در مسیر دور زدن قوانین اپ‌استور برداشت؛ قوانینی که برای تمام تولیدکنندگان یکسان هستند و علت استفاده از آن‌ها نیز حفظ امنیت کاربران است و اکنون به‌دلیل دور زدن این قوانین، بازی فورتنایت از روی این فروشگاه برداشته شده است. اپیک ویژگی جدیدی در محصول خود قرار داده بود که امکان بررسی و کسب تأیید از طرف اپل را نداشت و همین قضیه هم به معنای زیر پا گذاشتن قوانین فروشگاه در خصوص پرداخت‌های درون برنامه‌ای بوده است که تمام تولیدکنندگان باید به آن‌ها پایبند باشند.»

تولید کننده‌ی بزرگ آیفون و آیپد ادامه می‌دهد: «اپیک در طول یک دهه‌ی گذشته برنامه‌های مختلفی را روی اپ‌استور داشته و از اکوسیستم این فروشگاه بهره‌ی زیادی برده بود، از جمله ابزارها و قابلیت‌های مختلفی مثل تست و توزیع فروشگاه که اپل در اختیار تمام شرکت‌ها قرار می‌دهد. اپیک با قوانین حضور در اپ‌استور موافقت کرده بود و ما هم بسیار خوشحالیم که آن‌ها توانستند ازطریق این فروشگاه به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنند. ولی اکنون سازوکار تجاری آن‌ها به سمتی رفته که قوانین ما را زیر سؤال می‌برد؛ قوانینی که تا امروز توسط شرکت‌های مختلف اجرا شده‌اند تا امنیت کامل برای خود آن‌ها و کاربران فراهم باشد. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این مشکل را با همکاری اپیک برطرف کنیم و بازی فورتنایت بتواند یک‌بار دیگر به اپ‌استور بازگردد.»



جهت دانلود فورتنایت برای گوشی های اندرویدی خود به گوگل پلی مراجعه کنید و جهت دانلود فورتنایت برای سیستم عامل ios به اپ استور مراجعه کنید.

توجه! متاسفانه فورتنایت از روی اپ استور و گوگل پلی حذف شده است! جهت دانلود فورتنایت برای اندروید ابتدا اپلیکیشن مایکت را دانلود کنید و سپس اپلیکیشن فورتنایت اینستالر را از داخل مایکت جستجو و نصب نمایید با آرزوی موفقیت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">